עוד תלונות כנגד סטודיו C

סטודיו C  באופן עקבי מקשה על הבנות שמתאמנות ברשת לבטל את המנוי למרות חוק לביטול המנוי. להלן עוד כמה תלונות שנמצאו בעניין ביטול מנוי ברשת סטודיו C.

נתחיל מפורום פורום צרכנות, תלונות ותגובות באתר מוטקה. זוהי תלונותו של טל בן שחר מינואר 2010 שאשתו הוליכו אותה שולל בתמימותה:

נדמה כי מחוזה ההתקשרו עם סטודיו סי ניתן להשתחרר רק עם הצגת תעודת פטירה – לא אתפלא אם אפילו זה לא ישכנע אותם לבטל מנוי.
אישתי שוכנעה על ידי אישת מכירות אגרסיבית, לעשות מנוי ל 14 חודשים בסטודיו C בעסקה טלפונית ומבלי שאישתי ראתה את ההסכם עליו היא מתחייבת. בטלפון נאמר לה כי היא יכולה לבטל את המנוי בכל רגע שתרצה ובלבד שתתן הודעה מראש של חודש ימים.
הסיוט התחיל עוד לפני שהיא ביקשה לבטל את המנוי…
בסניף של סטודיו C בהוד השרון יש שיפוצים שבפועל מדובר בקדיחות ורעידות של כל הבניין אשר לא מאפשרות להתאמן מבלי שכל הגוף רועד למשמע כלי העבודה בקרע. כתוצאה ממצב זה ביקשה אישתי להודיע על רצונה לבטל את המנוי בתוך חודש כפי שמתחייב מההסכם, אך להפתעתה גילתה שאין היא יכולה לבטל את המנוי לפני תום 9 חודשים. כל הנסיונות להסביר שהובטח לה בשיחת הטלפון שניתן לבטל בכל שלב נתקלו באטימות מוחלטת של נציגות סטודיו C : "אין דבר כזה אצלנו" היה ההסבר שהתקבל. "החוזה הוא ל14 חודשים וניתן לבטל רק אחרי 9 חודשים" חזרו ושיננו נציגות הסטודיו. אין צורך לציין שממש לא עניין אותן שבשיחת הטלפון מבטיחים משהו אחד ולאחר שחותמים זה כבר סיפור אחר.
כאן לא נגמר הטיפול מעורר הגועל של הסטודיו. לאחרונה על אישתי נאסר להתאמן למשך 4 חודשים, על ידי אורטופד. חשבנו שאולי זה ישכנע אותם לבטל את המנוי אך לאטימות, לבצע הכסף וליחס המזלזל אין כנראה גבולות בסטודיו C…. הם מסכימים להקפיא את המנוי למשך 4 חודשים שבמהלכם לא קשה לנחש ימשיכו לגבות את דמי המנוי….
ומה יהיה אם בתום 4 חודשים לא תוכל אישתי להמשיך ולהתאמן (לא שהיא רוצה להתקרב למקום הזה שוב) ? יציעו לה להקפיא את המנוי לעשר שנים…. ואולי להוריש אותו לילדים שלה.
בחוצפה כזו עוד לא נתקלתי!! כבר יצא לי להתמודד עם חברות הסלולר, האינטרנט והטלויזה, אבל בכזו אטימות ,התעקשות לא לבטל מנוי ומתן הרגשה של התנשאות ובצע כסף טרם נתקלתי.
אני קורא לכולם ולכולן להצביע ברגליים ולהתרחק מסטודיו C כמו מאש!!!

תלונות נוספות  על סטודיו C

גלית 59.
אני דווקא נהנית 09/07/2010
כל עוד אני לא צריכה לבטל את המנוי בסוטדיו C, הכל בסדר. חבורתי ביטלו את המנוי ואז הצרות החלו.

ravitornoy@yahoo.com רוית 58.
חשבתי שאני לבד במלחמה נגד סטודיו C 09/07/2010
מזעזע, זה מה שהרגשתי לאחר שנים שהייתי מנויה בסטודיו C. רציתי לסיים את המנוי שלי בגלל מעבר דירה, ונתקלתי בכל כך הרבה ביורוקרטיה. תעודת עניות לרשת סטודיו C שנחשבת למובילה בישראל. אני לא חוזרת אליהם.

aviv2it@walla.co.il אביבית 57.
בלתי אפשרי לבטל מנוי למרות החוק 09/07/2010
יש חוק בישראל, אבל סטודיו C שמים פס על החוק. חבורת גנבות, בחיים לא מתקרבת אליהם יותר. נסו לסיים את תקופת המנוי לפני הזמן, ונראה כמה תהיו מרוצות. אביבית

iris1437@gmail.com איריס 56.
עשרות תלונות נגד סטודיו C 09/07/2010
חבל מאוד שקיצור הליכי ההתנתקות מרשת סטודיו C מצריכה נשים לפנות לאתר תלונה ואחרים כדי לקבל מענה, לאחר שאלא פונות ומפרסמות את תלונתן ברבים. זה הפך לשיטה עצובה בעיני – כאשר אנו נתקלים בבעיה צרכנית, אנו מפרסמים זאת באינטרנט, ואותו גוף שמתלונן עליו שולח "מכבי אש" שיפתרו את הבעיה.

relyeyal@comm.net.ill רלי 55.
רשת החיטוב she- רשת מתחרה- מומלץ!!! 29/03/2008
היי גם אני מנויה ברשת She והם גדולים מהחיים. יש להם שרות מעולה, מדריכות מעלפות ומנוי עולה בסביבות ה 240 לחודש- אבל שווה כל שקל!

eder@gmail.com מיכל אדר 54.
חוצפה 12/03/2008
סטודיו סי מפעיל מכונים באיזורי מגורים עם רעש בלתי נסבל ודוחה את תלונות השכנים. אנו קוראים באופן גורף לא לקבל שירותים מרשת שמזלזלת באנשים שגרים ליד סניפיה.

פני 53.
כמה עולה מנוי? 03/12/2007

מעיין 52.
סטודיו סי- פיקציה 15/03/2007
אני מנויה ברשת מתחרה בשם she והם פשוט מקסימים, אדיבים ומקצועיים. הרשת גם היא פונה לנשים בלבד וקיימת בכפר-סבא, רעננה וצורן. אני אישית מתעמלת בכפר-סבא ומאוהבת בבנות ובמדריכות. לדעתי, צריך להקים עצומה לפתיחת סניפים שלהם באזורים שלכן. כנסו ל רשת she בגוגל ותרשמו להן. תזכרו- אני מאוהבת!

רינה 51.
תפסיקו לבלבל את המוח 27/12/2006
תפיסקו לבלבל את המוח ותתחילו לעבוד

מאיה 50.
בסטודיו סי קיבלתי את התוצאות שרציתי 24/10/2006
ביזבזתי הרבה כסף בהרשמה לכל המכונים הגדולים , הצטרפתי לכל הדיאטות הקיימות ואין לי ספק שהמחיר ששילמתי עבור סטודיו סי הוא המשתלם ביותר ובסטודיו סי הגעתי לתצואות שרציתי. ירדתי 12 ק"ג בחצי שנה ואני ממשיכה למנוי נוסף ללא היסוס . אני ממליצה!!!
49.

erica@tx.technion.ac.il אריקה 48.
מרגלית 64 חיפה 03/08/2006
זה ממש שערוריה מה שקרה עם סטודיו סי בזמן המלחמה. ככה סוגרים סניפים ללא כל מאמץ להכין מקום חילופי? היה הרבה זמן לעשות את זה. לא הודיעו אף פעם שיש אתר כך שאלה שעזבו לא ידעו שאפשר להתעמל במרכז הארץ. אפשר היה לצלצל לכל אחת ולהסביר מה האלטרנטיבה.
בושה!!

יעל 47.
אם רק הייתי קוראת תגובות אלו לפני… 04/06/2006
נרשמתי ב C המרץ וההתרגשות לסטודיו C לשנה, בלי לחשוב פעמיים. ולמרות המחיר היקר ידעתי שהינה התוצאות כבר באות. אז נכון שהמדריכות נפלאות, וכול שיעור הוא נהדר, אבל השעות… אוי השעות… כול כך לא נוח. אני מגיעה בקושי פעמיים בשבוע לשיעור כי השעות מאוד לא נוחות לי, בניגוד לחדר כושר נורמאלי, אשר אליו אני יכולה ללכת ולעשות כושר גם אם אין שיעור בשעה המתאימה לי. למה השיעור האחרון בימי שישי הוא בשעה 11? אני עובדת כול יום שישי ולא יכולה ללכת ביום הזה. ימי שלישי אין בבוקר. אני מרגישה שאת כול חיי עליי לשנות כדי להתאים לשיעורים של סטודיו C וזה מינוס כול כך גדול כשצריך לשלם כול כך הרבה כסף. קיצרתי לחצי שנה. חבל. ועוד משהו, הייתה תקופה שלא היה מזגן בחדרים ולמרות התלונות לקח זמן עד שתיקנו אותם. כול הזמן חסר נייר טואלט בשירותים או כוסות למיים הקרים. דברים קטנים של תשומת לב. סניף פ"ת ההסתדרות.

אילה 46.
אכזבה מהדיאטה 23/05/2006
אני מתעמלת כבר 3 שנים בסטודיו סי אני מאד מרוצה מהתוצאות המדריכות מקצועיות והיחס מצוות הסניף מעולה אבל אני בדיאטה שלהם שגה וחצי וירדתי מעט מאד לדעתי הם לא מספיק מקצועים בנושא זה


6

slavakeren@yandex.ru keren 43.
לא כדאי 10/02/2006
האתר שלהם http://www.studioc.co.il רציתי להרשם אבל עכשיו בחיים לא עם יש כול כך ארבה תלונות עז יש משהו .אין עשן בלי אש .


41.
מאוכזבת ומרגישה שרימו אותי 14/12/2005
נרשמתי לפני כחודשיים לסניף צמרות בעקבות הפירסום המלהיב שלהם. עברתי את קורס ההכשרה והתחלתי בשיעורי ה"סופר". השיטה לא רק שמשעממת ואינה לרוחי, אלא מזיקה לגב וברכיים. לא הגעתי בכושר אפס, אני מגיעה משנים של התעמלויות שונות מבוקרות מתוך רצון למנוע נזקי גוף. פניתי אליהם לאחר חודשיים עם הוכחות כתובות מרופא לנזקים בריאותתים, ועדיין כל מה שהצבועות בכניסה שקוראות לכולנו "יפה, נהדרת, מהממת" בכל פעם שמגיעים, כל מה שהן יכלו לעשות זה לומר לי שאין מה לעשות, אני חתומה על חוזה לחצי שנה ואין החזרים!
זו פשוט חוצפה! שיא החזירות מה שתאוות כסף יכולה לגרום לאירגונים גדולים לעשות! איפה היחס האישי והחם שהיה לפני שנים כשסטודיו סי טרם נהפכו לתעשיית ייצור הון? אם כל מה שמעניין אותם היום זה להרוויח עוד ועוד על חשבון נשים שמחפשות עזרה- טיפשה מי שנשארת…
אני מודעת לעובדה שנשים רבות נעזרו בשיטה ובהצלחה, אני לא מפקפקת בשיטה, אבל דענה לכן- שברגע שתצטרכו חס וחלילה התגמשות מצידם עקב בעיה שצצה לכן- יפנו לכן עורף ולא תקבלו את המגיע לכן, (ראו הערה מספר 48 של אוסנת) ברגע ששילמתן להם- שקל לא תיראו חזרה! שתא תגידו שלא הזהרנו…

אסנת 40.
לא שווה את זה! להתרחק!!! 15/11/2005
הגעתי לפני חצי שנה לסניף צמרות, תחילה אהבתי את המחמאות והיחס מהפקידות קבלה עד שהבנתי את הרעיון – כזאת צ ב י ע ו ת ! ! ! לא נראתה כמוה! תוצאות לא ממש ראיתי, וזאת למרות שהתמדתי 3-4 פעמים בשבוע תוך כדי אכילה מאוזנת… והחשוב מכל: נכנסתי ללא בעיות כלל וכלל, וכבר לאחר חודשיים החלו לי בעיות ברכיים (שלא היו מעולם בשום תחום בשפורט בו עסקתי) הכאבים החמירו והחמירו וה"פתרונות" של המדריכות לא ממש הועילו… ואם זה לא מספיק- חודש לפני תום המוני החצי שנתי שלי נפטר אדם במשפחתי (קרבה ראשונה)- הם לא הסכימו להקפיא לי את המנוי אפילו מסיבות נוראיות שכאךו! הן רק טענו בקרירות כי המדיניות היא הקפאה לשבוע בלבד!!!
בנות, תעשו לעצמיכן טובה- תתרחקו משם!

39.
18/06/2005


reli1402@yahoo.com רחל 37.
12/06/2005

יפעת 36.
רציתי להרשם אבל עכשיו…. 05/06/2005
טוב שקראתי את ההודעות שלכן כי רציתי להרשם אבל אם יש כל כך הרבה תלונות דומות זה אומר משהו.
תודה לכן!

.

34.
31/05/2005

שירה 33.
29/05/2005

עוד מאוכזבת ובגדול 32.
לא האמנתי לסיפורים ועכשיו משלמת 29/05/2005
נרשמתי כדי להתחטב (אני די רזה) ושילמתי 1750 ש"ח לחצי שנה מראש – קורס של 12 שיעורים ועוד חמישה וחצי חודשים של שיעורי "סופר". בלי להכנס לזה שמאז התחילו לו כל מיני בעיות גב וכאבי ברכיים למרות שבמהלך השיעור כשיש כאב המדריכה נותנת לי תרגילים אחרים. הבעיה הכי גדולה היא היחס ללקוחות – הקורס שלנו נמשך רק 10 שיעורים (בגלל פסח ויום העצמאות התבטלו שני שיעורים) – לא האריכו את הקורס בשבוע אלא דחסו את אותו חומר לעשרה שיעורים – זהו גזל לשמו! מלבד זאת השיעורים והתרגולים לאחר הקורס מאוד עמוסים, עד לרמה שאי אפשר לתרגל כי את דורסת נשים אחרות. כשחברתי התלוננה ביום ו' האחרון הפקידה פשוט צרחה עליה כל שכל הסטודיו שמע, באופן משפיל במשך כמה דקות בסגנון שלא מתאים לנותן שירות ואמרה גם שהתרגולים הם "על חשבונם" כאילו לא שילמנו ממיטב כספנו.אני וחברתי נרשמנו ראשונות לתרגול באותו בוקר אבל נדרסנו ע"י 40 נשים נוספות שהגיעו אחרינו ובנוסף אותה פקידה צרחה והשפילה את חברתי עד כדי כך שלא ברור איך נגיע היום לשיעור שלנו. בקיצור – ייתכן שתרגילים עצמם טובים השיעור קשה ודורש מאמץ, אך כדאי שסטודיו סי יידרשו לתודעת השירות הנמוכה שיש בסניפים, יגמישו את נהלי החזר הכספים, ההקפאות והביטולים ולא ייתנו ללקוחות הרגשה שהתמורה היחידה לכספם היא רמייה והשפלה – ניגוד גמור לנשים המחייכות בשלטי החוצות שלהם.

מריאור 31.
27/05/2005

נעמה 30.
26/05/2005

ענת 29.
יקר 16/05/2005
למה כול כך יקר אצלכם אפשר לבין????????.

גילה 28.
בנות מישהו הכריח אתכם ? 08/05/2005
מתעמלת 5.5 שנים יקרים אבל נוח לי עם השעות גם אפשר להיגע בין 2-4 פעמים

riki_d@walla.co.il ?? 27.
? 06/05/2005
לכו להזדייןןןןןןןןןןן הרסתם לי את החיים

כהו דליה 26.
מאד עזרתם 04/05/2005
מאד עזרתם לי להחליט אם ללכת לסטודיו C וכומבן שאני לא הלך…תודה

איה 25.
לא להיות נחרץ 02/05/2005
אני פונה בעיקר לאביבית אך גם לשאר הכותבים והכותבות: אני מבקשת ממך לא להיות כל כך נחרצת בהתבטאויות שלך היות ואין לך מושג מה קורה וסיפורך האישי אינו מהווה בסיס לאמינות החברה. אין לך את הזכות לקרוא לאף אחת עצלנית או קוטרית היות ואני על סמך ניסיון אישי כואב עם סטודיו סי נפגעתי קשות, הן כלכלית והן נפשית לאחר שנפגעתי בגבי וכל דרישתי הייתה החזר כספי על המנוי השנתי ששולם, נענתי בזלזול ובחוסר אמון והדבר הגיע להליכים משפטיים מכוערים. אני מבקשת ממך להזהר בלשונך ולא לפרסם שבחים חסרי בסיס ושחר אשר יפגעו בשאר הקוראים

ענת 24.
תודה…. 18/04/2005
היום הייתי צריכה להביא להם את מספר כרטיס האשראי שלי….אבל תודות לכל הכותבות- נראה לי שאני אלך למכון פשוט יותר, זול יותר ועם יחס טוב יותר.אחרי הכל, זה תלוי רק בנו ועד כמה אנחנו רוצות להשקיע. אז תודה!

yonitg@isfar.co.il יונית 23.
כיף כיף כיף 13/04/2005
כולן מדברות פה על המחיר אז אני רוצה להגיד בנדון שההשקעה הכספית שווה כל שקל ושקל ששילמתי. אני מתעמלת כבר 3 חודשים בסניף צמרות, מקום מדהים עם אנשים מקסימים, מאז כל החיים שלי השתנו
והכי חשוב הגוף שלי שהופך מיום ליום למוצק ויפה (אני לא רזה וירדתי 10 ק"ג דרך הדיאטנית שלהם)
אז כדאי………………..

אביבית 22.
הכי טוב שיש 09/04/2005

nidaa1@walla.co.il נידאא 21.
כדאי לכן 04/04/2005

larboni@bezeqint.net מרים 20.
מחירון 29/03/2005
כולן מתלוננות על המחיר ואף אחת לא ציינה את המחיר:מה המחיר?

סיון 19.
17/03/2005

סיון 18.
17/03/2005

ימית 17.
שעור נסיון 07/03/2005
ג'וליה 16.
02/03/2005

מאוכזבת C 15.
בנות, תיזהרו! 01/03/2005
אחרי שהייתי מנוייה שנה לכל הקורסים שCמפעילים (הליכונים, עיצוב וחיטוב, ודיאטנית), והייתי פרסומת מהלכת שלהם, והבאתי אחרי עוד 3 בנות להירשם, הם, תקופה מאד קצרה אחרי שנרשמתי (לאחר שיעור אחד, שהיה למעשה חידוש מנוי לחצי שנה בפעם השלישית), ביטלו שעה בה התעמלתי, ומאחר ולא יכולתי לעבור לשום שעה אחרת, הם לא הסכימו לבטל את המנוי, גררו אותי חודשים, לקחו את כל הכסף, ללא תמורה (למעשה לא היתי "רשומה" באותו זמן כבר לשום שעה, ולא הגעתי לשיעור, אך את הכסף הם המשיכו לקחת), מרוב גועל נפש, לא התחשק לי להמשיך להגיע אליהם בכלל. המלצה חמה – תשמרו על הכסף שלכם, הם פשוט גנבים, ממש בלי בושה. הדבר האחרון שמעניין אותם זה הלקוחה, הם רק רוצים את הכסף, ואחרי זה את כבר הדבר האחרון שמעניין אותם. אי אפשר לסמוך עליהם, בשום רמה, וכל הדברים שנאמרו כאן לגבי תרגילים מסוכנים – זה גם נכון, מהמעגל הקרוב והרחוק שלי, כבר שמעתי 3 סיפורים של בנות שנפגעו מהתרגילים שלהם, והרופאים המליצו להם להפסיק ללכת אליהם.

מאוכזבת C 14.
01/03/2005

אור 13.
מומלץ בחום 10/02/2005

חן 12.
סטודיו לעשירים בלבד עם דברים אחרים טובים 08/02/2005
אם תשאלו אותי – כל דבר טוב עלה יקר אבל ואבל גדול – אין הצדקה ואפילו פריות כלפי נשים שנמצאות במעגל התזונה הנכונה כל חייהן ולעשות עליהן כסף. מסכימה לגבי מספר טענות שנכתבו כמו: יחס עפ"י מנוי,מדיניות החברה לגבי החזר כספי ועוד. אך חשוב לציין שאין הסכמה לגבי פציעות בשל אותן תרגילים וזאת ממספר סיבות: התגילים מותאמים לנשים, תרגילי עיצוב מעולים והכי חשוב ברגע שהמתעמלת מתלוננת על כאבים – המדריכה הוסמכה (ויש הוכחות) שמשנים תנוחה, זווית יותר טוב ונכונה לאותה בעלת הכאב והמדריכות שעושות עבודה מצויינת שמות דגש גדול מאוד על הנושא כך שלגבי נושא זה – אין מה להוסיף, אך ברצוני להוסיף בקשר לרופאים עם כל הכבוד להם (ויש כבוד) – (כמורה לחנ"ג) הרבה מאוד פעמים כשמבקשים מהם לתת אישור רפואי להתעמלות נשים – הם בכלל לא מבינים מה ואיך זה פועל – עוד ברצוני לציין, שהתעמלתי בסטודיו כנשואה ללא ילדים וכיום לאחר שתי לידות ומלחמות עצמיות כלהזמן על שוקולד פה עוגיה שם והכל בכדי להשאר במשקלי – לצערי, אין באפשרותי להגיע לסטודיו ובמיוחד במצב של היום שמספיק ולגני הילדים אנו משלמות המון (כי הרבה לא נכנס כאן) – אז..מוותרים. וחבל שהסטודיו (כמו כל דבר אחר במדינה הזאת) לעשירים בלבד…..חישבו על זה.

barenosh@bezeqint.net נאוה קיטל 11.
רישום לחוג 08/02/2005

g_miri@zahav.net.il מירי שלומי 10.
רונה צודקת במאה אחוז 07/02/2005
אינני מבינה למה זה עולה כל כך יקר ועוד אומרים שבשבל להרזות צריך לעושת הליכה מהירה כל ערב , אז למה סטודיו סי קיים?

חלי 9.
חתונה קטולית 24/01/2005
אני כרגע רשומה בסטודיו סי,
ניתן לפרוש רק בשיעור העשירי- ואם לא פרשת את משלמת למשך חצי שנה, ולא משנה אם הגעת לשיעורים או לא….ואין לך אפשרות לבטל,
ברצוני לציין כי עש השיעור ה-12 הכיתה היתה אינטימית וקטנה, כ-10 בנות בשיעור שממש כיף להגיע,
לאחר השיעור ה-12, שכבר אין אפשרות ביטול, הכיתות עמוסות ובקושי יש מקום להתעמל, ממש לא עושה חשק להגיע, וחבל,אז תחשבו פעמיים לפני שאתן נרשמות.

nissimk@bgumail.bgu.ac.il קרן 8.
27/12/2004

מיכל 7.
יקר ולא מתפתח 20/12/2004
המנוי מאד יקר, השיעורים מונוטונים וחוזרים על עצמם, חדרים צפופים. מנהלת הסניף והמורה מתייחסות אליך רק לפני זמן חידוש המנוי. למה לא מוסיפים בחיפה הליכונים? למה השיעורים במתכונת החדשה ניתנים רק 3 פעמים בשבוע? מה יעשו כל בעלות המנוי שרוצות לגוון ולשנות והכיתה כבר מלאה?

טל 6.
לקחת כסף יודעים להחזיר לא 16/12/2004
אל תרשמו אצלם, גונבים את הכסף ולא יודעים להחזיר, אין אצלם מדיניות ביטולים

אסתר 5.
תגובה לשוש 22/11/2004
כל מילה נכונה הייתי בסטודיו סי במשך שנתיים והחלו כאבים בעמוד השדרה העליון והסתבר שזו פריצת דיסק .בטוחני שזה מזה

מורן 4.
חבל, אתן מפספסות.. 18/11/2004

שוש 3.
סיכון ושעמום 07/11/2004
מנסיון שלי ,סטודיו סי יודע לפרסם ותו לא,
שתי חברות שלי עם בעיות בעמוד השדרה, ועם שיחות אורטופד בכיר, הרבה תרגילים שבסטודיו סי עושים, פשוט סכנה, אפשר להגיע לפריצת דיסק, וכשזה קורה, פשוט אין עם מי לדבר, שם בשרות לקוחות יושבות בנות שיודעות להגיד שהן מצטערות אך לא מחזירים כסף., אז פשוט חבל על הכסף.

גל 2.
01/11/2004

רונה 1.
שעמום ויקר מדי 27/10/2004
במחיר שהם גובים התמורה היא לא תמורה יש מכוני ספורט יותר מענינים, עם מבחר של סוגי התעמלות, והחשוב ביותר עם אנושיות, שאין את זה בכלל בסטודיו סי, אני בכלל לא ממליצה,

מקור תגובות הנ"ל:  דיאט סטודיו סי

הנה תלונה על סטודיו C מאתר אמנות הלידה מסוף שנת 2009:

אני עברתי גם סרט רע עם החברה בסטודיו C, צריך פשוט לפרסם את מה שהם עושים ללקוחות שלהם ושנשים תחשובנה 10 פעמים לפני שהן נרשמות לסטודיו הזה.
לפני הרישום הכל נראה מצויין הפקידה מציגה הסכם שעל פניו נראה הוגן ומשתלם: לשאלתך איך אפשר להיתחייב לטווח כל כך ארוך, היא עונה שאין בעיה להקפיא את המנוי או למכור את המנוי במידה ותחליטי מסיבה בריאותית או אישית לנתק את הקשר עימם/

כמו כן את יכולה להמיר את שעות החיטוב לשעות דיאטנית, היא לא טורחת לציין שאת עומדת לשלם קנס על סך 300 ש"ח בעבור ניתוק הקשר עימם אגב לקנס הזה הם קוראים בשם מכובס "דמי טיפול" לא משנה שכשאני נרשמתי שילמתי דמי טיפול 200 ש"ח וכמו כן הלקוחה לה מכרתי את המנוי שילמה גם היא 200 ש"ח בנוסף נידרש להם עוד 300 ש"ח דמי טיפול.

פרט נוסף אותו הם לא טורחים לציין הוא שזמן ההקפאה, הוא זמן שאותו לא תוכלי למכור ויותר מיכך לא תוכלי להמיר לשעות של דיאטנית אלא אך ורק לחיטוב ועיצוב כך שאם נבצר ממך להיתעמל הכסף הזה אבוד מבחינתך ואין עם מי לדבר תאמינו לי ניסיתי הכל.


הצטרפות לשיחה

19 תגובות

  1. אמאלה, רציתי להרשם תכננתי חשבתי אבל עכשיו בשום פנים וראופן אני העברתי אינפורמציה זו לחברותיי שחשבו על סטודיו סי גם כן וכולנו החלטנו פה אחד לא לסטודיו סי המעפאן.

  2. היי אבל למה כל הזמן יש בנות שנופלות שוב ושוב בפח??? אני כבר שומעת את התלונות על סטודיו סי כל כך הרבה זמן ועדיין ממשיכות להרשם לשם בנות שמאוכזבות מהשיטה, מהיחס ומתנאי הרישום. אני כבר הבנתי את כל זה מזמן… אני גרה בכפר סבא, נרשמתי לסטודיו She מדהימים, מקצועיים ואנושיים וגם הם פונים לקהל של נשים בלבד. שיעורי עיצוב וחיטוב, פילאטיס, קיקבוקסינג, ספינינג ועוד…ויש שם את גלית מאמנת הכושר האישית שכל כך חמה ומדהימה עם כולן. לצערי אני כל הזמן שומעת על בנות שנרשמות לסטודיו c ואז מצטערות על הצעד שעשו! אז אולי פשוט נחליט להעביר את המסר הלאה…

  3. גן אני ניסיתי לבטל מנוי וזה בלתי אפשרי בושה לסטודיו פשוט לא לעשות מנוי איפה שלא ניתן לבטל

  4. מזדהה עם כל הבנות שניסו לבטל ומיררו להן את החיים בסטודיו סי'! עברתי אותו דבר כשרציתי לבטל מנוי….מה גם שהסתבר בנוסף לכל הנהלים הדרקוניים כי במידה וכבר אישרו לך הקפאת מנוי לא תוכלי למכור את החודשים של הקפאה בדיעבד..
    בכוונתי להגיש תביעה קטנה

    1. אולגה שלום
      האם הגשת תביעה? האם משהו קרה עם זה? אני מתכוונת לעשות זאת גם בנוסף לפרסום בעיתונות (הכתובה ואולי גם המצולמת). אשמח לשמוע מניסיונך.

  5. אני רשומה לסטודיו C חודשים ספורים. בחודשיים האחרונים אין אני מגיעה לשיעורים, הן מסיבות אישיות והן מאחר שהשיעורים לא גורמים לי הרגשה טובה בסיומם. פניתי לסניף בשוהם וביקשתי לסיים את ההתקשרות. הסברתי כי אין אני מתחברת לשיטה ושהשיעורים גורמים לי לתחושה רעה. הנציגה שענתה לשיחה גרמה לי להבין שזו בעיה שלי ולא ניתן לבטל את השירות, לחילופין אמרה תמכרי אותו ביד 2. סליחה???? האם מדובר ברשת שנותנת שירות או בחנות רהיטים יד שניה? הסברתי לה שוב שבעת ההתחברות לא נאמר לי דבר על התחייבות וכתשובה אמרה הנציגה – את חתומה על זה (זו בעיה שלך….). אם היתה נאמרת לי המילה התחייבות כמובן שלא הייתי מתחברת לשירות, אם יש דבר שאני לא מוכנה זה להתחתן עם חברות המשק. סטודיו C פשוט גובה כספים על לא כלום. חוצפה גדולה. אני מקוה שאוכל לקבל את תמליל שיחת ההתחברות שלי כדי להוכיח שהם לא מוסרים מידע אמין כשמתחברים. פשוט בושה וחרפה לחברה מכובדת – לכאורה. לא ממליצה לאף אחת להתחבר עד שהרשת החצופה תשנה את מדיניותה.

  6. אופירה שלום,
    מצטערת על מה שקרה לך. זה כל כך לא מפתיע ולכן אני פה וממשיכה לחשוף את האבלות של סטודיו C.
    אל תוותרי! תפני לאתר תלונה או שתוציא מכתב מעורך דין.

    אשמח מאד אם תמשיכי לעדכן אותנו איך העניין התפתח.
    המון בריאות וחג שמח,
    איריס

  7. אני כל כך מצטערת שלא קראתי את הבלוג הזה לפני שנרשמתי לארגון הטרור סטודיו סי…
    נרשמתי באפריל 2011 בסניף בשרון מתוך כוונה ורצון להשתתף בכל השיעורים ולאורך כל תקופת ההתחייבות (15 חודשים). כיוון שגילי אינו צעיר (39) ואין לי עדיין ילדים, ידעתי שיתכן כי בתקופה זו אכנס להריון. שאלתי בעניין ונעניתי שאוכל להקפיא את המנוי למספר חודשים וכן כי אוכל למכור את המנוי לאחרת. נשמע לי די פשוט ובאמת שלא חשבתי שאכנס להריון כל כך מהר. ההתנהלות בסטודיו היתה לא מקצועית מהיום הראשון, ביטולי שיעורים עוד בתקופת הקורס, קיצור הקורס ללא הודעה מוקדמת ועוד. כבר אז היתה אכזבה.
    לשמחתי ובשעה טובה ביולי כבר הייתי בהריון. עברתי 4 חודשים ראשונים קשים מאוד של בחילות, הקאות, אישפוז בבית חולים ומה לא. המנוי שלי הוקפא לאחר חודש בו לא הגעתי לשיעורים. בשל מצבי החלטתי לעבור דירה צפונה, לישוב בו גרה כל משפחתי ואשר אין בו סניף של הרשת. הסניף הקרוב ביותר במרחק נסיעה של כ20 דקות לא בא בחשבון מבחינתי כיוון שאני עדיין עובדת במרכז ונמצאת גם כך יותר מידי על הכביש. לשמחתי פגשתי בת כיתה המעוניינת לקנות ממני את המנוי והתקשרתי לשרות הלקוחות על מנת לברר איך ניתן לבצע את ההעברה. הנציגה הראשונה שענתה לי אמרה שבהריון לא ניתן בכלל למכור את המנוי (סליחה??? אני בעונש???). הנציגה השניה שאיתה דיברתי הודיעה לי שאני יכולה למכור את המנוי שלי, ללא החודשים המוקפאים (עליהם שילמתי כמובן מחיר מלא) רק למתעמלת חדשה או למי שלא התאמנה בסטודיו לפחות 4 שנים (חברתי הפסיקה להתעמל בסטודיו סי לפני שנתיים כשנכנסה להריון). ביקשתי מהנציגה שתקצר את ההתחייבות שלי מ15 חודשים ל9 והיא הודיעה לי שהדבר יבוצע בתשלום נוסף של כ280 ש"ח (דלתא בין שני החוזים) + 99 ש"ח דמי טיפול. פה כבר התפוצצתי. ארגון חצוף, סחטן, שכובל את הללקוחות שלו בחוזה דרקוני אולי לא חוקי והתנהלות לא מקצועית. לא לזה נרשמתי. אכזבה אדירה!!! אני מתכוונת לצאת עם זה לעיתונות ואשמח למצטרפות.

    1. שלום לך
      קראתי ואני כל כך נזעמת. בדיוק בשל כך הקמתי את הבלוג הזה בכדי שיראו כמה סטודיו C עלוללים לכבול את לקוחותיהם בשלשלאות.
      מקווה שימצא פתרון לבעייתך ובבקשה תעדכני בבלוג את התפתחות העניינים מול סטודיו C.
      איריס,
      מנהלת הבלוג

  8. אני מנויה בסטודיו בסניף רוטשילד פ"ת כ-12 שנה,ביקשתי מהמנהלת שתקפיא לי את המנוי לחודשיים כי המצב בבית לא מאפשר לי לבוא להתעמל ולא יכולתי לומר לה את הסיבה,נאלצתי לקבל תשובה שלילית כי הקפאתי כמה פעמים עקב מחלה,לא ציפיתי לתשובה כזאת,כיום אני משלמת המון כסף ולא מגיעה לשיעורים כ-4 חודש.לא ביקשתי לבטל את המנוי אלא להקפיא.

  9. הי מזל
    נשמח לקבל ממך עדכון איך סטודיו C טיפלו בכך. חשוב מאד שתכתבי, כי רק קח בנות אחרות ידעו איך להתנהל באם יש להן אותה הבעיה.
    תודה,
    איריס

  10. שלום,
    במרץ השנה נרשמתי לסטודיו סי . בהרשמה שאלתי לגבי ביטול. הסבירו לי שבחודש 9 אני יכולה לבטל ולשלם הפרש של הנחה שלי. בחודש 9 התקשרה עליי נציגה ואמרתי לה שאני רוצה לבטל. כי רציתי להיכנס להריון.היא אמרה שלא יכולה לבטל כי עברו מס. ימים מתאריך. (למה בהתחלה לא אמרו שיש תאריך מסוים? נתתי פרטי אשראי בתאריך אחד וחתמתי על חוזה בתאריך אחר). לא הלכו לקראתי. נציגה אמרה למקור ללקוחה חדשה. (שזה גם קשה לקבל כי איחור היה מס' ימים) אני נכנסתי להריון ומצאתי לקוחה חדשה. התקשרתי לעביר בעלות. עוד פעם אמרו לי לא, כי אפשר לעביר רק בחודש מלא ואני אצתרך לחכות עד חודש (כי אחרתי ל2 ימים). . אז אני מראש ידעת שאני לא יכולה ללכת להתאמן כי בהריון, גם לעביר בעלות לא נותנים לי. נתקלתי באי הבנה ואי אנושיות ( כי הרגשה שהכל תלוי רק בתאריכים שיודעים נציגים בלבד), מאוד קשה להישאר עם חוויה פוזיטיבית ולהמליץ למשהו לרשם . הרגשה שרואים בי רק כסף.

    1. שלום לך,
      התגובה שלך כל כל אופיינית לנשים שנפגעו מסטודיו C. זה כל כך לא מפתיע איך הם מתנהלים מול מנויות שרוצות לעזוב. ההמלצה שלי, באם יש לך מסמכים כלשהם שהם שלחו לך, אשמח לפרסם בבלוג שלי. פשוט מכעיס כל פעם מחדש איך הם מזללזים לכאורה בלקוחות.
      בהצלחה בלידה,
      איריס:)

  11. מי מצטרפת אלי? אני מעוניינת לתבוע את סטודיו סי על מה שעשו לי. אני מנויה שמעוניינת למכור. כל לקוחה שרוצה לקנות הם משכנעים לא לקנות ממני אלה מהם . בירוקרטיה אורכת חודשים. ובנתייםר כל חודש שעובר הם מורידים לי מהמנוי. "נהנתי ממנוי" חודש ואז הריתי בשיעור הריון קיבלתי כאבי גב וסחרחורת הפסקתי מייד. עד שהסכימו להקפיא. עכשיו לא מוכנים לבטל ולא נותנים למכור אלה אם כן אמכור רק 9 חודשים????????? היו לי 14. השתמשתי ב 1 . כמיטב ידיעתי 14_1 הם 13. לא?

    1. מיטל, אני מצטרפת. קרה לי מקרה דומה, הצטרפתי באפריל 2010 ולאחר 3 חודשים נכנסתי להריון, לא הסכימו לי למכור למי שכבר היתה מנויה של סטודיו סי בעבר ולאחר מכן אמרו לי שבגלל הריון בכלל לא ניתן למכור את המנוי. קיצרתי את המנוי ל9 חודשים, אני כבר בחודש שמיני משלמת על המנוי כבר 10 חודשים – לטענתם אני ממשיכה לשלם את כל ה15 ומזוכה עליהם חלקית. לפי החישוב שלי הזיכוי נמוך ממה שאמור להיות ואני מחכה שיחזרו אלי לבדיקת הטעות שלהם (ובינתיים כאמור ממשיכה לשלם). מתוך 10 חודשים שאני משלמת נוצלו רק 3 חודשים (!!!) החוצפה שלהם עוברת כל גבול. ממש טרוריסטים!

      1. הי איפה אתן גרות? כי בכפר סבא יש את סטודיו she ואני ממש ממליצה עליהם. יש להן מדריכות מעולות פשוט ממכרות, המקום שלהם מקסים ומטופח, מגוון השיעורים מגניב לחלוטין, נכון שהם יותר אירוביים מסטודיו סי אבל זה הספורט הממכר בתכלס! אני ממש ממליצה גם לקחת אימונים אישיים עם גלית מאמנת הכושר שם, היא תותחית! אקיצר חבל על הזמן תתקשרו לשם ותנסו. דרך אגב לגבי מדיניות הביטול שלהם בעשיית מנויים אני לא יודעת איך זה הולך אבל לדעתי הם יותר גמישים מסטודיו סי (ככה שמעתי מחברות שלי שבסטודיו she כבר שנים) אבל תבדקי בעצמך חמודה את הנהלים שם. בהצלחה

  12. גם אני נפלתי עם סטודיו C! פשוט גונבים אותך לאור יום!
    לאחר שהגעתי למספר שיעורים בהדרכה הראשונית ראיתי שאני לא מתחברת לסגנון של השיעורים.
    רציתי לסיים את המנוי שלי מתוך ידיעה שתהיה עלות שכרוכה בכך.
    לתדהמתי גילתי שהעלות להתנתק מהם היא כמעט זהה למנוי החצי שנתי שרכשתי!
    זו פשוט חוצפה ממדרגה ראשונה וניצול ציני של לקוחות לצורך רווח.
    אל תרשמו ולו רק בגלל האבל שנעשה ללקוחות אחרים.

    תודה.

  13. גם אני מנפגעות סטודיו סי. נרשמתי באוגוסט 2013 למנוי של 18 חודשים, בחודשים הראשונים השתמשתי במנוי אך החל ממאי השנה הפסקתי להשתמש בשל שינוי אופי העבודה שלי. יצרתי קשר ונמסר לי שעליי להודיע עד 24.7 שאני מתכוונת לצאת בנקודת היציאה. הודעתי ואז התחיל מסע שכנועים שבסופו אמרתי שאשקול הדבר. לצערי הם תיעדו אצלם שהחלטתי להשאר. התקשרתי ביום נקודת היציאה ב 24.8 והם לא מוכנים לבטל המנוי. למרות שהסכמתי לשלם הקנס בסך 480 שח !!! הם מתעקשים שאשלם עוד שישה חודשים למרות שאני לא משתמשת בשרות.

כתיבת תגובה