אי הסכמה לביטול מנוי בסטודיו C

תלונה שגרתית של על סטודיו C מתוך אתר תלונה:

נדמה כי מחוזה ההתקשרו עם סטודיו סי ניתן להשתחרר רק עם הצגת תעודת פטירה – לא אתפלא אם אפילו זה

הזהרו מסטודיו C
התגובה לאחר השיחה שלי עם סטודיו C

לא ישכנע אותם לבטל מנוי.

אישתי שוכנעה על ידי אישת מכירות אגרסיבית, לעשות מנוי ל 14 חודשים בסטודיו C בעסקה טלפונית ומבלי שאישתי ראתה את ההסכם עליו היא מתחייבת. בטלפון נאמר לה כי היא יכולה לבטל את המנוי בכל רגע שתרצה ובלבד שתתן הודעה מראש של חודש ימים.
הסיוט התחיל עוד לפני שהיא ביקשה לבטל את המנוי…

בסניף של סטודיו C בהוד השרון יש שיפוצים שבפועל מדובר בקדיחות ורעידות של כל הבניין אשר לא מאפשרות להתאמן מבלי שכל הגוף רועד למשמע כלי העבודה בקרע. כתוצאה ממצב זה ביקשה אישתי להודיע על רצונה לבטל את המנוי בתוך חודש כפי שמתחייב מההסכם, אך להפתעתה גילתה שאין היא יכולה לבטל את המנוי לפני תום 9 חודשים. כל הנסיונות להסביר שהובטח לה בשיחת הטלפון שניתן לבטל בכל שלב נתקלו באטימות מוחלטת של נציגות סטודיו C : "אין דבר כזה אצלנו" היה ההסבר שהתקבל. "החוזה הוא ל14 חודשים וניתן לבטל רק אחרי 9 חודשים" חזרו ושיננו נציגות הסטודיו. אין צורך לציין שממש לא עניין אותן שבשיחת הטלפון מבטיחים משהו אחד ולאחר שחותמים זה כבר סיפור אחר.
כאן לא נגמר הטיפול מעורר הגועל של הסטודיו. לאחרונה על אישתי נאסר להתאמן למשך 4 חודשים, על ידי אורטופד. חשבנו שאולי זה ישכנע אותם לבטל את המנוי אך לאטימות, לבצע הכסף וליחס המזלזל אין כנראה גבולות בסטודיו C.… הם מסכימים להקפיא את המנוי למשך 4 חודשים שבמהלכם לא קשה לנחש ימשיכו לגבות את דמי המנוי….

ומה יהיה אם בתום 4 חודשים לא תוכל אישתי להמשיך ולהתאמן (לא שהיא רוצה להתקרב למקום הזה שוב) ? יציעו לה להקפיא את המנוי לעשר שנים…. ואולי להוריש אותו לילדים שלה.
בחוצפה כזו עוד לא נתקלתי!! כבר יצא לי להתמודד עם חברות הסלולר, האינטרנט והטלויזה, אבל בכזו אטימות ,התעקשות לא לבטל מנוי ומתן הרגשה של התנשאות ובצע כסף טרם נתקלתי.
אני קורא לכולם ולכולן להצביע ברגליים ולהתרחק מסטודיו C כמו מאש!!!

והנה תשובתה של גרטי קלדרון – מנהלת מח' שרות לקוחות סטודיו C:

מר בן שחר שלום רב, ראשית חשוב לציין כי כל לקוחה בסטודיו C ותיקה כחדשה היא המחליטה הבלעדית לגבי רכישת המנוי וסוג המנוי אותו תבחר לרכוש אם בכלל. אשתך, הגב' תמר בן שחר בחרה לרכוש 14 חודשי מנוי בסניף הוד השרון. ביום 23/10/09 עם הגיעה לשיעור הראשון קיבלה לידיה קבלה עבור התשלום בצרוף דף הנהלים וככל לקוחה התבקשה לחתום כי קראה אותם וכי היא מתחייבת לנהוג בהתאם. נהלי הרשת מוצגים בשקיפות, כאמור נמסרים לידי כל לקוחה ומופיעים בפוסטר "הנהלים" התלוי בכל סניף. לאחר בדיקה נמצא כי חתימתה מופיעה ע"ג הקבלה והנוהל. אכן בסמוך לסניף הוד השרון נערכים שיפוצים.מכיוון שאין לנו כרשת יכולת שליטה בגורמים חיצוניים, הצענו לקהל לקוחותינו להגיע לשעות פעילות אחרות כמו שעות אחה"צ וערב, שעות בהן אין הפרעה. בנוסף ללקוחות המבקשות רק שיעורי בוקר והרעש מפריע להן אפשרנו הגעה לפעילות בסניפי האזור כמו כפ"ס ורעננה. מכיוון שאתה מביע בפנייתך זו (מבלי להתייחס לסגנון) את רצונך לסיום התקשרות עמנו, להלן האפשרויות: 1. העברת מנוי לקרובת משפחה מדרגה ראשונה ללא עלות. במידה והקרובה הינה לקוחה חדשה של סטודיו C(= לקוחה שלא התעמלה כלל או שהתעמלה לפני יותר מ-4 שנים) עליה לשלם דמי-רישום. 2. מכירת מנוי – ניתן למכור את המנוי ללקוחה חדשה בלבד. במקרים חריגים אלו, ייגבו דמי טיפול בהתאם למחירון הרשת. הלקוחה (החדשה) שרכשה את המנוי לא תוכל לבצע מכירה ללקוחה נוספת במסגרת המנוי ועליה לשלם דמי-רישום. 3. המרת מנוי – ניתן להמיר את המוצר שרכשת במוצר אחר ברשת – דיאטה, המרת המנוי תבוצע בהתאם לנהלי הרשת ובעלות דמי טיפול בהתאם למחירון הרשת. 4. קיצור מנוי- ניתן להפסיק את המנוי בתום 9 חודשים,לשם כך יש להודיע עד חודש לפני סיום תשעת החודשים (עד 8 חודשים מתחילת מנוי).החיוב יהיה בעבור מנוי 9 חודשים והיתרה תוחזר. *ניתן לבצע אחת מפעולות אלו במנוי. במידה וקיימת בעיה רפואית בהמשך להצגת אישור רופא מומחה, אנו פועלים בכפוף להמלצתו. אשתך אכן העבירה אישור מומחה אך המלצתו במקרה זה הייתה הפסקת פעילות למשך 4 חודשים. אנו פעלנו בהתאם להמלצת הרופא המומחה ובוצעה הקפאת מנוי לתקופה המבוקשת. חשוב לציין כי במידה ובעוד ארבעה חודשים מצבה הרפואי לא יאפשר חזרה לפעילות, תיבחן מחדש המלצת הרופא ובהתאם נפעל. בכל מקרה תקופת הקפאה רפואית המגובה באישור הנדרש תעמוד לזכותה. נבקשכם ליידע את סניף הוד השרון באלו מן האפשרויות תבחרו על מנת שנוכל להמשיך טיפול. נשמח לעמוד לשירותכם. בברכה, גרטי קלדרון מנהלת שרות לקוחות רשת סטודיו C.

אני שואלת:

  1. "מכירת מנוי – ניתן למכור את המנוי ללקוחה חדשה בלבד. במקרים חריגים אלו, ייגבו דמי טיפול בהתאם למחירון הרשת." – לי נאמר בסניף סטודיו C שבכל מקרה נגבים דמי טיפול. גברת קלדרון הנהלת לא מבינה או שלא רוצה להבין שהנהלים בסוטדיו C הם לא בידוק כפי שציינה.
  2. למה אין נהלי ביטול מנוי בסטודיו C באתר של הרשת או לפחות שיהיה מפורסם לכל מאן דבעי. שיטת מצליח שלהם עובדת בסוטודיו C עם שירות לקוחות שעושה מה שבא לו עם מנויות.
  3. למנהלת קלדרון יש תשובות כל כך טובות ונהלים כל כך ברורים, אז איך זה ישיש כל כך הרבה תלונות נגד סטודיו C.

והתשובה לכל השאלות הרטוריות שלי:

סטודיו C גנבים לכאורה
סטודיו C פורעי חוק לכאורה
סטודיו C לא מפרסמים בפומבי את נהלי הביטול של המנוי
סטודיו C עובד על הצרת היקפים של הלקוחות על ידי גרימת נפש ללקות
סטודיו C עובד נפלא לגייס מנויות חדשות ותמימות ללא חשיפת כל תנאי המנוי לכאורה
סטודיו C עושה צרות צרות למי שורצה לבטל מנוי בסטודיו (לא לכאורה)
סטודיו C  – למי שיש עודף כסף ולא אכפת לה שמחייבים אותה גם אחרי שהיא לא רוצה להתאמן יותר
סטודיו C שינה את פניו בשנים האחרונות. לפני מספר שנים היו נהלים הגיוניים
סטודיו C רשת נפלאה למי שרוצה להתאמן. מי שרוצה לבטל סטודיו C הופך את פניו לחלוטין.

הצטרפות לשיחה

תגובה 1

  1. אוי, אני כל כך מכירה את המקרים האלה מקרוב כי אני וחברותי רצינו להפסיק את המנוי כל אחת וסיבותיה, ושירות הלקוחות של סטודיו C פשוט עשו לנו את המוות. גם כאשר פנינו לסניף שלנו בדיזינגוף בתל אביב, כמה טרטרו אותנו.
    חבל, היה טוב עד הרגע שרציתי לבטל את המנוי.

כתיבת תגובה