סטודיו C: ביטול מנוי עקב פציעה- החזר כספי חלקי בלבד

בבלוג של The Marker Cafe העלתה maymaya באפריל 2010 את השאלה הבאה, והיא תשמח סטודיו C - זהירותלקבל עוד חוות דעת בנושא ביטול מנוי בסטודיו C עקב פציעה:

לפני כשנה נרשמתי  לסטודיו C עם מבצע לשנה וחצי בינואר הגעתי לשיעור אירובי ועוד לפני תחילת השיעור הברך כאבה לי כאבי תופת ולא יכולתי לעמוד לאחר פגישות עם רופאים רבים התברר כי יש לי עצם חופשיה בברך (חלק מהעצם השתחרר והיה חופשי ברגל דבר שגרם לכאבים העזים) והאירובי הממושך הוא זה שגרם לפציעה.

הקפאתי את המנוי לחודש עשיתי ניתוח והרופא אסר עלי לעשות פעילות אירובית  שלחתי את המסמכים הדרושים לסטודיו C והם שלחו בקשה לחברת אשראי לבטל לי את החיובים הבאים אך מאז אני רואה חיוב של 40 ש"ח במקום 230 כל חודש  ועל החודש שהקפאתי לא קיבלתי  זיכוי.

האם בגלל שהצטרפתי במחיר מבצע הם יכולים להמשיך לחייב אותי ב- 40 ש"ח עד סיום התקופה? האם הם יכולים לא להחזיר לי את הכסף על החודש שבו המנוי היה מוקפא?

תשובה שקיבלה על השאלה: האם הם יכולים לא להחזיר לי את הכסף על החודש שבו המנוי היה מוקפא?

הם יכולים גם לגבות ממך 5000 ש"ח לחודש אם זה כתוב בחוזה.  אנחנו חיים במדינה חופשית עם שוק חופשי וכל אחד יכול לחתום על הסכם כרצונו.  רק רצוי לקרוא את ההסכם לפני שחותמים.  יש לך את ההסכם? שמרת? אם ההסכם  מקפח אותך לדעתך – את יכולה לפנות לבית הדין לחוזים אחידים או לספר לכולם כדי שלא יפלו.  לדעתי העבירה העיקרית של מכוני כושר ושאר עיסקאות עם התחייבות לטווח ארוך:  מציגים לנו את המחיר החודשי וזו הטעיה.

המחיר הוא לא 250 ש"ח לחודש אלא 3000 ש"ח לשנה.  אם יציגו לנו את המחיר כ3000 ש"ח לשנה (בתשלומים ללא ריבית)  נבין לבד שצריך לברר מה קורה אם, נפצעים, עוברים דירה, עוברים למקום עבודה אם חדר כושר וכו.

באם יש לכן קשיי בירוקרטיה מול סטודיו C אשמח לפרסם זאת באם התלונה אכן מבוססת.
אתן מוזמנות לשלוח אלי מייל.
איריס

הם יכולים גם לגבות ממך 5000 ש"ח לחודש אם זה כתוב בחוזה.

אנחנו חיים במדינה חופשית עם שוק חופשי וכל אחד יכול לחתום על הסכם כרצונו.

רק רצוי לקרוא את ההסכם לפני שחותמים.

יש לך את ההסכם? שמרת?

אם ההסכם  מקפח אותך לדעתך – את יכולה לפנות לבית הדין לחוזים אחידים או לספר לכולם כדי שלא יפלו.

לדעתי העבירה העיקרית של מכוני כושר ושאר עיסקאות עם התחייבות לטווח ארוך:

מציגים לנו את המחיר החודשי וזו הטעיה.

המחיר הוא לא 250 ש"ח לחודש אלא 3000 ש"ח לשנה.

אם יציגו לנו את המחיר כ3000 ש"ח לשנה (בתשלומים ללא ריבית)

נבין לבד שצריך לברר מה קורה אם, נפצעים, עוברים דירה, עוברים למקום עבודה אם חדר כושר וכו.

הצטרפות לשיחה

תגובה 1

  1. גם אני הסתבכתי עם סטדיו סי. מלחמת התשה מולם היא מיותרת. פשוט לפנות לאתר תלונה ולהתלונן שם. סטודיו סי מגיבים יחסית מהר והבעיה נפתרת. פניתי לאתר תלונה על הניסיון של סטודיו סי לעקוץ אותי בסכום כסף, והפלא ופלא הם הגיעו איתי להסדר.

כתיבת תגובה