רוצה למכור את המנוי שלך של סטודיו סי, היכוני לסבל

את הפוסט הראשון כתבתי כמעט ב-2010, ביוני ימלאו לבלוג זה 5 שנים מאז הקמתו. את הדחף שלי להקים את הבלוג היה בשל הקושי שלי לבטל את המנוי שלי בסטודיו C, וגם לאחר שעשיתי זאת, וקיבלתי החזר כספי, נאמר לי שקיבלתי את המנוי במחיר מבצע, וגבו ממני 600 ש"ח. את העסקה בצעתי בטלפון, ולא נאמר לי שהמחיר הוא במבצע ומן הסתם אין להם סימוכין על כך שאכן אני ידעתי שהמחיר הוא במבצע.

אני בעלת תודעה צרכנית וחברתית גבוהה, קשה לי לסתוםסטודיו סי את הפה כשאני רואה עוול שנעשה לי אל מול העיניים, יתר על כן, כאשר מדובר בנשים. קשה לי בעולם, אנחנו נלחמות במערכות כאמהות, אנחנו ברוב המקרים מקבלות שכר נמוך מגברים, תוקפים אותנו כל הזמן בערוצים השיווקיים, שיש לנו קמטים, שאנחנו לא נראות טוב, אנחנו שמנות, ועל כל עלינו לרכוב מוצר או שירות זה או אחר.

הוקמה לה רשת להתעמלות לנשים בלבד יום אחד. הרעיון מדהים, מקום שנוכל להרגיש מאוחדות, לא מאוימות, נרגיש חופשי, ונזכה ליחס הוגן. במקום זה, קיבלנו רשת שמנגנון השיווק שלה עובד במלוא המרץ לצד שירות לקוחות טעון שיפור.  ממבט קל באתר תלונה, שיש בו 73 תלונות על סטודיו C, ניתן מיד לראות את כמות התלונות בדבר אי יכולת לבטל מנוי ברשת.
5 שנים זה קורה, ועדיין נשים מתקשות לבטל מנוי גם אם יש להן סיבה טובה.

יצא בזמנו חוק שמסדיר את ביטול המנוי במכוני כושר, שכולל את סטודיו סי. מבדיקה שלי, הידיעה האחרונה בעניין גם בה מציגים את סטודיו סי כגוף קשה עורף שגוזל כסף שלא כחוק. מנויה שעשתה מנוי ל-18 חודשים סבלה מבעיות גב, והציגה אישור רפואי על כך. הרשת חייבה אותה בקנה של 1200 ש"ח. מוזמנים לקרוא על הידיעה בגלובוס.

יש נשים שדווקא מרוצות מאד מסטודיו סי, וזאת כל עוד אינן רוצות לסיים את המנוי. לה כל כך קשה לבטל מנוי ברשת סטודיו סי? לי אין תשובה ברורה לצערי.

שלכן,
איריס

הצטרפות לשיחה

תגובה 1

  1. היי אני רוצה גם להתנתק מסטודיו סי…מה עשית בסוף בבקשה תעזרי לי …תרשמי לי מייל

כתיבת תגובה